סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

הגעת לגיל שאפשר להתחיל – מתיחת פנים בשיטה המתקדמת

סוף סוף חלום שמתגשם

כולנו רוצים להראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר. אנו משקיעים בתזונה נכונה, בבגדים יפים, פוגשים כל יום את עצמנו במראה וחולמים להראות כמו פעם. נכון, אי אפשר להחזיר את השעון אחורנית וגם אנחנו לא חפצים בכך, אבל כן חשוב לנו להראות עם עור מתוח ולא נפול ועם יד על הלב גם עפעפיים נפולים הן לא בדיוק סקסיים…

בניתוח המקצועי והפופולארי ניתן להצעיר את מראה פניך בשנים רבות. אז למה לא? מחקר שנעשה לאחרונה בקרב מנותחים שעברו ניתוח למתיחת פנים מצא שהם נראים צעירים ב-12 שנה בממוצע (לפי דעתם האובייקטיבית). מלבד יתרון היופי, לאחר הניתוח והמחמאות הרבות שמקבלים מהסובבים, הביטחון העצמי עולה בצורה משמעותית.

האם יש הבטחה לתוצאה רצויה?

תיאום ציפיות הוא הדבר החשוב ביותר בטיפולים אסתטיים. הפנים שלנו במובן מסוים הם תעודת הזהות שלנו – אנחנו אוהבים אותם, מחוברים אליהם והם חלק מהאישיות היפה שלנו. מאותה הסיבה שאנו רוצים שייראו יפות, אנו לא רוצים שמישהו ישנה לנו אותם. לכן ניתוח מוצלח הוא ניתוח שמצעיר ומיפה ומסלק את הפגמים אך לא כזה שלא נרגיש בו בנוח. חשוב מאוד לדעת כיצד לנתח בצורה הראויה מבלי לקבל תוצאה שנראית לא טבעית.

הניתוח צריך להיות בידיים של רופאים מומחים היודעים מה לעשות ומה לא, מה כדאי ועל מה לוותר ורק בפגישה נעימה וידידותית במרפאה אפשר להסביר ולהדגים באופן אישי ומותאם איך הפנים ייראו לאחר הניתוח. כל השיווק של התמונות “לפני-אחרי” הנפוצים כל כך בהרבה מאוד מקרים מטעים ומבלבלים – אין תחליף לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

איפה אני ביחס לאחרים?

הגיל הממוצע של ניתוחים למתיחת פנים הינו 55, אמנם בשנים האחרונות בעקבות המודעות בעיקר בקרב נשים הממוצע יורד. רוב המנותחים הם מגיל 40 ומעלה. למרות שאנחנו תמיד אומרים שלכל גיל יש את היופי שלו ואף פעם לא מאוחר להתחיל, איננו ממליצים לעשות ניתוחים בגילאים צעירים מידי אלא אם כן ישנה סיבה מיוחדת.

מתיחת פנים

אלו אפשרויות עומדות בפני?

במרפאת ד”ר דנה אגוזי ניתן לבצע את כל סוגי הניתוחים למתיחת והצערת הפנים ומרחב אפשרויות לתיקונים אסתטיים כגון הרמת עפעפיים, ניתוחי אף, הצמדת אוזניים, הרמת גבות, מתיחת פנים, מיצוק והזרקות שומן, הסרת עור עודף, קילוף רקמות ושיוף, תיקון מחיצת האף, מתיחת עפעפיים תחתונות ועוד.

היום הכל יותר פשוט

אם בעבר יחידי סגולה ניגשו לניתוחים בשיטה כזו או אחרת סבלו מכאבים זיהומים ותופעות לוואי כיום הטכנולוגיה ופריצות דרך מדעיות שמוסיפות להמשיך להתקדם, להתחדש ולהפתיע אותנו כל יום מחדש, פותחות בפנינו אין סוף אפשרויות גם מבחינת מזעור הסיכונים, גם מבחינת מגוון הטיפולים וגם בכל חלקי הפנים – כל מה שתרצו ליפות, איך שתרצו לשנות באופן בטוח ויעיל.

 

לקריאה נוספת

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי