סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

הכל על רפואה אסתטית

בשלושת העשורים האחרונים, אנחנו רואים תהליך הדרגתי של גידול בכל מה שקשור לניתוחים וטיפולים אסתטיים. תהליך זה נובע מסיבות שונות כגון: התקדמות עצומה בטכנולוגיה, שינוי בתודעה של הציבור, חשיפה תקשורתית לטיפולים וניתוחים שונים, גידול במספר המרכזים הרפואיים בהם מתבצעים תהליכים אלו וכן עצם העובדה שהיום הרבה יותר קל ונוח לעבור אותם.

אין ספק, השינוי הרחב ביותר שייתכן והוביל את כל התהליך הוא האופן בו הפציינטים מתייחסים לנושא. אם עד לפני מספר שנים, היחס לניתוחים פלסטיים היה בהיבט הפיזיולוגי, הרי שכיום ברור שהצורך בניתוחים כאלה לא נובע רק מהיבט זה.

קיימת היום הסכמה נרחבת בקרב רופאים ומומחים בכל הקשור לנושא של חשיבות ניתוחים פלסטיים, שלא מדובר אך ורק בצורך פיזי, אלא הרבה מעבר לכך. חשיבות ניתוחים אסתטיים מתבטאת גם באלמנטים פסיכולוגיים וחברתיים. זה מתחיל כבר בגיל צעיר, כשהנער או הנערה מגיעים לגיל התבגרות והרבה פעמים מתמודדים עם תגובות שונות מהחברה, וזה יכול גם להתבטא בגילאים יותר מאוחרים. במקרים כאלה, ניתוחים פלסטיים וכן טיפולים אסתטיים שונים, יכולים להיות פתרון הולם.

חשיבות ניתוחים פלסטיים בא לידי לא רק במצב שגרתי, אלא גם בסיטואציות ספציפיות, נניח בקרב אנשים שמתמודדים עם תופעות של השמנה, נשים אחרי הריון, מבוגרים שמגיעים אל גיל הזהב ועוד. אסור לשכוח, כמובן, גם אנשים שחווים תאונה, פציעה או כל דבר אחר שמאלץ אותם לעבור ניתוחים פלסטיים, כפי שהיה בעבר.

מה צריך לדעת על רפואה אסתטית

ישנם כמה נקודות בסיסיות שחשוב לדעת על רפואה אסתטית וכן על חשיבות ניתוחים פלסטיים.

ראשית, לא כל טיפול מוביל בהכרח לניתוח או קשור אליו. חלק מהשינויים המקיפים שהתרחשו בתחום נובעים מהשיפור במכשור שהביא לשינוי בתהליך. ישנם טיפולים שמתבצעים באמצעות זריקות, מכשירי לייזר ועוד. כלומר לא כל טיפול מחייב בהכרח פעולה חודרנית.

שנית, לא כל ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי נמשך הרבה זמן. מרבית התהליכים נמשכים מספר שעות ובמקרים רבים, אחרי יום או יומיים משתחררים הביתה. נדרשת תקופת החלמה אך אפשר לחזור אל שגרת החיים באופן יחסית מהיר. זאת עוד סיבה מדוע אנשים בוחרים לעבור טיפולים אסתטיים, הם פשוט מהירים יותר ולא דורשים מהם שינוי מעמיק בשגרת החיים.

שלוש, כאמור, טיפולים ותהליכים אסתטיים מתבצעים במגוון רחב של מרפאות ומרכזים רפואיים. ניתן להגיע אליהם דרך קופת חולים, דרך רופאים פרטיים ובדרכים נוספות. לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא מידע רחב על ניתוחים וטיפולים דרך האינטרנט.

ארבע, רפואה אסתטית קשורה לא פעם גם לצרכים בריאותיים ותפקודיים שונים. לכן חשוב, לא להתייחס לטיפולים רק כעניין אסתטי של שינוי במבנה הגוף, שכן לעיתים זה מעבר לכך. בין אם מדובר על השפעה בטווח הקרוב ובין אם מדובר על השפעה לטווח הרחוק. עלינו לזכור שזה יכול להועיל לנו.

 

רוצים לדעת עוד על רפואה אסתטית? קראו על הסרת שיער בלייזר

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי