סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

ניתוח עפעפיים עליונים

עפעפיים שמוטות זו תופעה שהרבה אנשים סובלים ממנו בשלב זה או אחר בחיים. מה שקורה הוא שהעפעפיים שלנו, החלק העליון שמכסה את העין על מנת להגן עליה, נשמטים עם השנים והופכים להיות נפולים ונפוחים. עם השנים, העור של העפעף מתחיל להיות יותר רפוי, מופיעים עליו קמטים והוא מתעבה והופך להיות פחות גמיש. זה יוצר מצב של מראה עייף, זקן ולא חיוני. להלן מידע שימושי על ניתוח הרמת עפעפיים עליונים.

למה כדאי לעשות ניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים עליונים הוא לא ניתוח הכרחי במרבית המקרים אלא נעשה לשם אסתטיות. הרבה נשים וגם גברים מרגישים שעפעפיים שמוטות פוגעות במראה החיצוני שלהם, גורמות להם להיראות  מבוגרים מגילם האמתי, יוצרות מראה עייף ולפעמים אף מעוותות את הבעות הפנים. ניתוח פשוט להרמת העפעפיים הוא הפתרון לבעיה זו.

כל מה שאתם צריכים לדעת על ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים עליונים הוא לא ניתוח מסובך. כיום אלפי אנשים עוברים ניתוח זה אצל מנתחים פלסטיים בכירים.  במהלך הניתוח העור העודף והרופף של העפעפיים מוסר ולעתים ישנו גם שינוי במבנה העין והרמתו בשביל קבלת מראה טבעי וצעיר יותר.

לפני שנכנסים לניתוח, חשוב להתייעץ עם המנתח הפלסטי. על מנת לדעת למה לצפות אחרי הניתוח, חשוב לדעת מה הולך להתבצע בפועל, אילו בעיות עפעפיים נפתרות בניתוח הרמת העפעפיים עליונים ואילו בעיות דורשות התייחסות אחרת או ניתוח מסוג אחר.

הניתוח עצמו אורך לא יותר משעה בדרך כלל ומדובר בתהליך נפוץ מאוד שלא צפויים בו סיבוכים כלשהם. כמובן שחשוב למצוא רופא מנתח מוסמך, בעל ניסיון רב בביצוע ניתוחי הרמת עפעפיים.

ההחלמה שאחרי ניתוח הרמת עפעפיים עליונים לוקחת כשבוע או שבועיים. במהלך ההחלמה צפויה נפיחות באזור העיניים ואף כאבים. על מנת להקל על תהליך ההחלמה יש להתכונן אליו מראש, להצטייד במשככי כאבים ולפנות את השבוע להחלמה ומנוחה.

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי