סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

חשוב לדעת – מתיחת פנים מעל גיל 60

הקלישאה אומרת, שכל קמט על פנינו הרווחנו ביושר אך זאת לא סיבה שאנחנו נמשיך לשאת אותו גם אחרי גיל 60. זו הסיבה שנשים וגברים רבים חושבים על ניתוחים וטיפולי מתיחת פנים אחרי גיל זה, ובכך הם מנסים להצעיר את מראה הפנים, במטרה להעניק להם גם תחושה צעירה יותר.

מספר עשורים שבני האדם מחפשים, ויש להם, דרכים כיצד להצעיר את המראה שלהם בצורות שונות. אחת השיטות הנפוצות לכך היא באמצעות ניתוח מתיחת פנים. שיטה שבעבר הייתה נחשבת מאוד פרימיטיבית וכיום נחשבת מאוד פופולארית בזכות השיפור הרב שחל בתחום.

צריך לומר שכיום יש לא מעט שיטות להילחם ולהיאבק עם קמטים בפנים, כולל שיטות של הזרקות ותכשירים שונים, עדיין השיטה הטובה והפופולרית ביותר היא ניתוח מתיחת פנים ולו בגלל העובדה שזו השיטה שמאפשרת להגיע לתוצאות הטובות ביותר לאורך זמן. להבדיל משיטות אחרות שהתוצאות שלהן נראות לזמן קצר ואז יש לחדש את הטיפול, הרי שבניתוח מתיחת פנים מעל גיל 60, אפשר להשיג תוצאות ארוכות טווח שלא דורשות טיפול המשך.

לפני שנסביר על השיטה, חשוב לומר שהסיבה בגלל נהוג לבצע ניתוח מתיחת פנים מעל גיל 60 היא, שמתחת לגיל זה, עדיין יש סיכוי גדול שהפנים יספגו שינויים, מן הסתם, כולל קמטים חדשים. לכן עדיף לחכות עם הניתוח לנקודה בה הפנים מקומטות מספיק ואז אפשר לעבור את הניתוח ולשפר את המצב.

כיצד ניתוח מתיחת פנים יכול לעזור לבני 60 ומעלה

אם בעבר הניתוח היה מתבצע על כל הפנים והתוצאה הייתה צלקות רבות שהיו מגלות שעברנו ניתוח מתיחת פנים, הרי שכיום התוצאות הן יותר טבעיות מאחר והוא מתבצע דרך צלקות קצרות יותר, צלקות שמחלימות טוב ומהר יותר, ואז קל יותר לראות את התוצאות הייחודיות של הטיפול. במקרה כזה, לאורך זמן, קל יותר לראות את התוצאות ולא נוצרים עיוותים כפי שהיה ניתן לראות בשיטה הישנה של הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים יכול להתרחש במקומות שונים בפנים, החל מקמטי הבעה, ברקמות שונות שצנחו עם הזמן וגרמו לקמטים. מאחר ועם הזמן יופיעו קמטים חדשים, אז יהיה צורך לחזור על הטיפול במהלך השנים, עם זאת, לא יהיה צורך לחזור עליו לעתים תכופות, והמראה הצעיר והרענן יישאר לאורך זמן.

לפני סיום חשוב להבהיר, ניתוח מתיחת פנים לא עוצר את השעון ולא מונע מהזמן לנוע ולחרוש קמטים על הפנים, אך הוא כן מאפשר לנו ליהנות מפנים רעננות וצעירות לפחות לתקופה מסוימת. הוא בוודאי מאפשר לנו ליהנות ממראה יפה ומרשים אחרי הניתוח. לכן לא מעט גברים ונשים בני שישים ומעלה מוכנים לעבור את הפרוצדורה ולא פעם אחת. כך הם שומרים על מראה צעיר ורענן, שמקרין גם פנימה.

 

קרא עוד

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי