סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

כבר עכשיו – כל הסיבות לעבור טיפול אסתטי דווקא בחורף

כשאנחנו חושבים על טיפולים רפואיים או אסתטיים, אנחנו לא חושבים עליהם במונחים עונתיים, כלומר אנחנו לא חושבים שיש תקופה מסוימת בה נכון יותר לעבור ניתוח או טיפול קוסמטי. אך האמת היא שכך הדבר, אם אנחנו רוצים לעבור ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי רפואי, נכון יותר לעבור אותם בחורף ולא בקיץ, נניח.

בישראל, כידוע פועלים מספר רב של מרכזים רפואיים שמציעים שירותי ניתוחים פלסטיים, החל מביצוע ניתוח הגדלת חזה, ניתוח הרמת חזה, מתיחת פנים, ועוד. מלבד אותם מרכזים, ישנם רופאים שעורכים ניתוחים, הן בבתי חולים והן במקומות אחרים. ההיצע הרב נובע, בין היתר, מהביקוש הגדול שקיים לתחום. כאן אנחנו יכולים להיכנס לעובי הקורה ולהבין, מדוע נכון לעשות ניתוחים פלסטיים דווקא בחורף.

במאמר זה נציג מספר נקודות שיסבירו מדוע נכון יותר, לערוך  ניתוחים בחורף מאשר בקיץ. לצד הנקודות שתומכות בכך, נציג גם טיעונים אחרים, שתומכים דווקא בגישה ההפוכה, עם זאת יש לציין, שגישה זו פחות נכונה, כפי שנוכל לראות בהמשך.

מדוע נכון לעשות ניתוחים פלסטיים בחורף

נתחיל מנקודת הבסיס, הביקוש הרב. נניח ואת רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה, הרי את מתארת לעצמך שכמוך יש עוד מאות אם לא מעבר לכך. חלק גדול מהנשים יוכלו או ירצו לעבור את הניתוח רק בקיץ, מטעמים שונים. מבחינתך, בשביל לקבל מקום נוח, תור מהיר, ואת כל תשומת הלב הנדרשת, תרצי לעשות ניתוח בתקופה בה יש, לכאורה, פחות ביקוש לביצוע ניתוחים שכאלה. בתקופת החורף, יש גורמים שונים שאינם יכולים לעבור את הניתוח, ולפיכך מקומות מתפנים.

ניתוחים פלסטים בחורף

נקודה שנייה היא הנוחות. כשאת בוחרת לעבור ניתוח הרמת חזה או ניתוח מתיחת פנים, יש תקופת החלמה מסוימת שעלייך לעבור. עדיף לעבור אותה בחורף ולא בקיץ, ההסבר הוא מאוד פשוט, בחורף יש פחות אירועים, פחות יוצאים החוצה, לא הולכים לים או לבריכה. כלומר כל אותם פיתויים שקיימים בקיץ, לא קיימים בחורף, ועל כן תוכלי להחלים מבלי להפסיד דבר.

נקודה שלישית היא, שהחורף מתפרס, לכאורה על תקופה ארוכה יותר, החל מאוקטובר עד מרץ- אפריל לא דווקא בהקשר של תנאי מזג אוויר, אלא בהקשר של ימי עבודה רצופים. הקיץ הוא חודשיים בסך הכל (יולי-אוגוסט), על כן יותר פשוט, מבחינת לוגיסטיקה, להיערך לניתוח בחורף מאשר בקיץ.

נקודה אחרונה, בחורף יש יותר סיכוי להיכנס לתור אצל רופא מועדף מאשר בקיץ, אשר מלבד הניתוחים השונים ייתכן מאוד שהוא גם יצא לחופשה.

חשוב לומר שקיים טיעון אחד נגד ניתוחים בחורף וזו אובדן ימי עבודה. בקיץ יש מקומות עבודה שמוצאים את העובדים לחופשה מאורגנת ולכן קל יותר, לעשות אז את הניתוח מבלי להפסיד ימי עבודה ולשלם על כך במשכורת.

מידע נוסף: דרושים בתחום היופי

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי