סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

לעולם לא תצעדי לבד – לאבזר את מתיחת הפנים

כבר שנים רבות שמתיחת הפנים הפכה להיות אחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. אין ספק שקשה להתנגד להליך שעתיד להוריד כמה שנים טובות מהפנים שלנו, לגרום לנו להראות צעירים יותר, רעננים וערניים יותר, ובקיצור – פשוט יותר טוב. אך כבר תקופה שהליך מתיחת הפנים אינו צועד לבדו ואליו מתלווים כל מיני הליכים בחברותא המאפשרים לנו לקחת את מתיחת הפנים לשלב הבא, ובמקום להתהדר בה כבגד יחיד, להפוך אותה לתלבושת מלאה, באמצעות האביזרים הנכונים.

מתיחת פנים וטיפולים נלווים

לשמור על עצמנו

האביזר הכי חשוב והכי נכון אשר מתלווה למתיחת הפנים הוא שמירה על המתיחה עצמה. קצת כמו שבגדים מסוימים מצריכים ניקוי יבש, גיהוץ או כביסה בטמפרטורה מסוימת ומתקלקלים או מתבלים מהר יותר כאשר אין אנו מטפלים בהם בצורה נכונה, כך מגיבה גם מתיחת הפנים שלנו כאשר אנו לא מקפידים לשמור על תוצאותיה. אז אם כבר הוצאנו הסכום הנדרש, העברנו את הפנים שלנו תחת סכין המנתחת, עלינו לזכור כמה דברים חשובים – השמש, נהדרת ככל שתהיה, היא אויב לעור הפנים שלנו כאשר אנחנו לא מגנים על עצמנו מפניה. אם כך, חשוב מאז לזכור למרוח קרם פנים המצויד במסנן קרינה חזק בכל מפגש שלנו עם השמש, גם בחורף, ולהשתדל תמיד להימנע מלהפקיר את הפנים שלנו מתחת לשמש קופחת. שנית, עור הפנים שלנו לא נהנה מעשן, לא משנה מה גילנו, לכן על מנת לשמור על מתיחת הפנים שלנו רעננה , מומלץ שנמנע ככל האפשר מעישון (גם פאסיבי!), ולבסוף – תזונה נכונה, המלווה בשתיית מים מרובה, עושה פלא לעור הפנים, עם או בלי מתיחה.

 

הזרקת שומן עצמי

הזרקת שומן לפנים נשמעת קצת מוזרה, אבל בטח לא מוזרה יותר מללבוש חזייה מרופדת בימים בהן את רוצה להרגיש קצת יותר מושכת. את הזרקת השומן מבצעים תוך כדי מתיחת הפנים ובה בעצם שואבים שומן מאזור מסוים בגוף, כזה בו לכולנו יש מעט מצבורי שומן (ירכיים, בטן או ישבן), ומזריקים אותו אל תוך הפנים במיקומים אסטרטגים. פעולה זו גורמת לפנים להראות מלאות יותר, צעירות ורעננות, ולא נפולות ומרוקנות כבעבר. השומן נקלט בקלות בפנים, ללא סכנת דחייה, ויוצר מראה נקי, חלק, צעיר ונטול קמטים.

 

שאיבת שומן מהצוואר

הצוואר שלנו הוא אזור אליו כמעט ולא שמים לב, אבל אין ספק שגם אותו צריך לאבזר על מנת להשיג מראה מושלם. ההליך אותו ניתן לבצע על מנת להשלים את התוצאה הוא הליך שאיבת שומן וחיטוב הצוואר. הצוואר נוטה לצבור לא מעט שומן וליצור את מראה “הסנטר הכפול” שאף אחד מאתנו לא מאד אוהב. במהלך מתיחת הפנים תוכל המנתחת לשאוב שומן מן הצוואר ולפסל אותו למראה חטוב, צעיר ורענן. שילוב שאיבת השומן עם מתיחת הפנים תוכל לגרום לכם להראות צעירים בשנים רבות מגילכם האמיתי, ועם שמירה נכונה על התוצאות, גם תוכלו לשמר את המראה המתקבל לאורך זמן.

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי