סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

למי מתאים מתיחת פנים

הפנים שלנו הם כמו כרטיס הביקור שלנו, לטוב ולרע. הם מסגירים עלינו הכל, ניתן לראות עליהם את מצב הרוח, כמה ישנו בלילה, האם שתינו מספיק מים בעת האחרונה, מה הגנטיקה שלנו מספרת וכמובן את הגיל שלנו. סימני הגיל הולכים והופכים ניכרים על הפנים ככל שאנחנו מתבגרים וגם אם נטפל בעור הפנים שלנו בצורה מושלמת ובורכנו בגנטיקה עילאית עדיין נבחין בקמטים, צניחה של קו הלסת, נפילה של העפעפיים, חריצים וקווים במצח ועוד. למזלנו אנו חיים בעידן בו הפתרונות למצבים כאלו זמינים ופשוטים ורק הולכים ומתפתחים עוד ועוד, כאשר הפתרון העיקרי, המוכר והיעיל ביותר מבין כולם הוא ניתוח מתיחת הפנים.

מה זה בעצם ניתוח מתיחת פנים?

מתיחת פנים הוא ניתוח שעושה בדיוק את מה שהוא מצהיר – מותח את עור הפנים שלנו ומשווה לנו מראה צעיר יותר, נקי, רענן וערני. במתיחת פנים מבצעים מספר חתכים קדמית ואחורית לאוזן ולעתים בקו השיער לכוון המצח ומהדקים את רקמות החיבור אשר התרופפו עם השנים, על מנת לפסל את הפנים מחדש. לעתים בניתוחים כאלה מוסיפים מעט שומן לפנים על מנת לשוות להם מראה חיוני וצעיר יותר.

למי מתאים הניתוח?

אין גיל מוגדר בו מחליטים לעשות ניתוח מתיחת פנים, הכל תלוי בגנטיקה שלכם, סוג העור, איכות סיבי הקולגן והאלסטין (אלה השומרים על אלסטיות העור ומונעים ממנו לצנוח ולשוות לפנים מראה מרוקן), דקיקות העור, התרופפות הרצועות התומכות הגורמות לצניחת הרקמות ולהופעת קפלים וקמטים במרכז הפנים, צניחת השומן התת-עורי ועוד. הניתוח מתאים הן לגברים והן לנשים ומיועד לאלו המעוניינים במראה אסתטי וצעיר יותר לעור הפנים שלהם, ללא קשר לגילם. יש לקחת בחשבון כי מעשנים כבדים ואנשים בעלי מחלות רקע רבות ככל הנראה עלולים להימצא כלא מתאימים  לניתוח.

כמה זמן מחזיקות תוצאות הניתוח?

שמירת תוצאות הניתוח יכולה להמשך בין 15-10 שנים, תלוי בעיקר בגורמים הגנטיים והתורשתיים של המטופל. בנוסף, ישנם דברים אותם אתם תוכלו לעשות כדי לשמר את התוצאות כגון הפסקת עישון, הימנעות מחשיפה ממושכת לשמש, הימנעות מירידה קיצונית במשקל ושמירה על תזונה נכונה. כמובן שבמידה ולאחר כמה שנים תרצו לחזור שנית על הניתוח, תוכלו לבצע אותו שוב ולהשיג בחזרה את המראה הנחשק.

מחירים של ניתוח פנים

טווח המחירים של מתיחת פנים הוא רחב והוא משתנה בהתאם למספר פרמטרים. סוג הניתוח אותו בחרתם, הניסיון והמקצועיות של המנתח אותו בחרתם, בית החולים בו תעברו את הניתוח, עלות חדר הניתוח , כל אלו יכולים להשפיע ולשנות את מחיר הניתוח. בממוצע העלות עומדת על בין 24,000 שקלים לעד 50,000 שקלים, בהתאם לפרמטרים שצוינו.

הכנה לניתוח וכאבים

הניתוח עצמו אורך מספר שעות ומצריך לרוב אשפוז של לילה אחד בלבד לאחריו המטופל יכול ללכת הביתה. טרם הניתוח, חשוב לעשות מחקר ולבחור מנתח מומחה ומקצועי בעל ניסיון רב במתיחות פנים. כמו כן, יש לבצע מספר בדיקות נוספות לפי דרישת המנתח וכמובן להפסיק לעשן במידה ואתם מעשנים, לפחות 4 שבועות לפני. לאחר הניתוח, רוב המטופלים חשים תחושה של משיכה או מתיחה (שכן, ביצענו למעשה פעולה של מתיחה) אך אין כאבים יוצאים מן הרגיל, ובכאבים הרגילים ניתן לטפל בקלות באמצעות משככי כאבים. יש לקחת בחשבון שלאחר הניתוח לא תוכלו לראות באופן מיידי את התוצאות שכן הפנים נפוחות מעט בשל בצקת המלווה את תהליך ההחלמה. הבצקת תחלוף בתוך כשבועיים -שלושה, החזרה לשגרה תוכל להתבצע כבר כשבועיים לאחרי הניתוח ואת התוצאות הסופיות לחלוטין של הניתוח ניתן להבחין כבר בחודש עד חודש וחצי לאחריו.

באתר של הד”ר דנה אגוזי, תוכלו למצוא מידע גם על ניתוח הרמת עפעפיים, ניתוחי אף וניתוחי פנים נוספים

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי