סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

ניתוחים פלסטיים – פנים

מתיחת פנים הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בישראל, כאשר אינספור אנשים יוכלו לטעון בפה מלא שהוא שיפר את המראה שלהם, כמו גם את תחושתם האישית, בעשרות מונים. ניתוח מתיחת פנים, אשר ידוע גם בתור הרמת פנים. כיום, הניתוח מבוצע על ידי מנתחים פלסטיים, עם תוצאות כמעט מקסימליות. ואיך ד”ר דנה אגוזי קשורה לכך?

המאפיינים העיקריים של מתיחות פנים

מתיחת פנים היא טיפול פלסטי, המבוצע על ידי מנתח מן השורה במטרה אחד: להצעיר את מראה הפנים ולהעלים את הנזקים שהזמן גורם להם, לרבות קמטים או עור נפול. הניתוח עצמו מבוסס על ביצוע חיתוך ברקמת העור (בתפר שבין האוזניים, המצח והשיער) על ידי המנתח הפלסטי, הרמת רקמת השריר, סילוק עודפי העור ותפירה בחזרה את הרקמה.

מתיחות פנים נהוג לחלק כיום לשני סוגים עיקריים, כל אחד מהם נכנס לתמונה במצבים שונים. המקרה הראשון הוא מתיחת פנים מלאה, הדומה להליך שתואר מעלה, בעוד התרחיש השני הוא מיני מתיחת פנים. טיפול זה נעשה כאשר הרפיון הוא במרכז הפנים בלבד, כאשר הניתוח כולל ביצוע חתך אחד, ולא יותר, בקדמת האוזן.

כל הסיבות לבחור בד”ר דנה אגוזי

כיאה לחשיבות של מתיחת פנים, ברור מדוע לא ניתן אפילו לחשוב על לעשות זאת שלא אצל מומחה לכירורגיה פלסטית מהשורה הראשונה. ד”ר דנה אגוזי עונה על ההגדרה הזו בדיוק, כאשר במרפאה שלה ניתן לבצע את הניתוח בכל רמות המורכבות. זאת ועוד, במרפאה ניתן לבצע מתיחת פנים בחוטים, הנחשבת למילה האחרונה בתחום: שיטה זו מאפשרת לבצע את המתיחה ללא ניתוח, סימנים, כאבים או אפילו צורך בהחלמה. ד”ר דנה אגוזי מכינה תוכנית טיפולים אישית לכל מטופל ומלווה אותו לכל אורך הדרך.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

ניתוחי אף

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי