סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

הרמת עפעפיים עליונים

בוודאי כבר יצא לכם לשמוע על ניתוח הרמת עפעפיים עליונים. כיום אנשים רבים עוברים את הניתוח הזה, ביניהם גם אנשים מפורסמים רבים שלא מתביישים גם לספר על כך. מדובר בניתוח פשוט ונפוץ מאוד הפותר בעיה שגם היא נפוצה מאוד – שמיטת עפעפיים עליונים. לפניכם על מה שאתם צריכים לדעת על הניתוח להרמת עפעפיים עליונים.

 

לשם מה נחוץ ניתוח הרמת עפעפיים?

לכל אחד מאתנו יש עפעפיים, עליונים ותחתונים. העפעף עשוי מרקמת עור דקה ועדינה במיוחד, אך עם השנים העור של העפעף העליון הופך להיות רפוי ונשמט כלפי מטה. השריר אינו חזק והעור כבר אינו אלסטי כמו שהיה פעם. מצב זה גורם בראש ובראשונה לפגיעה במראה האסתטי של העין וכמובן גם שלל של בעיות נוספות כמו צמצום שדה הראיה, פגיעה בשריר ועוד. בדרך כלל הצניחה של העפעף מתרחשת בגיל יחסית מבוגר, אך ישנם גם אנשים צעירים יותר שנזקקים לניתוח זה גם כן בגלל גידול, נטייה גנטית שצניחת עפעף מוקדמת וכד’.

חשוב לזכור כי ניתוח הרמת עפעפיים עליונים מותאם לכל אחד בנפרד ולכל מקרה לגופו. לעתים יש צורך בניתוח להרמת עפעף בטכניקות שונות תלוי באופי הבעיה, לעתים הבעיה יכולה להתפטר רק בשילוב עם ניתוחים פלסטיים נוספים כגון ניתוח בעפעפיים התחתונים, הרמת גבות ועוד.

 

מי זקוק להרמת עפעפיים?

אם אתם לא מרוצים מהמראה של העיניים שלכם ורוצים להיפטר לתמיד מהעפעף השמוט שמכסה את העין, לא מאפשר שימוש באיפור ומעניק לפנים הבעה שלילית, אולי גם אתם זקוקים לעבור ניתוח הרמת עפעפיים עליונים. לעתים יש צורך בניתוח רק בעין אחת, אך לרוב מדובר בשתי העיניים. על מנת לברר ולוודא האם גם אתם זקוקים לניתוח ויכולים לפתור את הבעיה שלכם בעזרתו, צריך לפנות למנתח פלסטי מוסמך ומקצועי שיוכל לבחון את העפעפיים שלכם, לגלות את טיב הבעיה ולקבוע מהו סוג הטיפול המתאים והמומלץ ביותר עבורכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף על:

ניתוח עפעפיים תחתונות ו- ניתוח מתיחת פנים אצל ד”ר דנה אגוזי

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי