סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

ניתוח מתיחת פנים לגברים

לאורך ההיסטוריה, מהרגע בו הומצאו הניתוחים הפלסטיים, היה נדמה כי מדובר בתחום המיועד לנשים, ולנשים בלבד. קצת כמו בתחום הקוסמטיקה, בו פנו לנשים וייצרו מוצרים וטיפולים המיועדים לנשים, גם עולם הניתוחים הפלסטיים פנה בעיקר לחוש האסתטי הנתפס כנקבי, והניח כי גברים פחות שמים דגש על מראם החיצוני. למזלנו, התפיסה המוטעית הזו הולכת ונעלמת, וכיום יותר ויותר גברים בוחרים לעבור ניתוחים פלסטיים על מנת לשנות היבט אסתטי חיצוני כלשהו עמו הם לא שלמים, וגם התחום עצמו הופך להיות יותר ידידותי למין הזכרי ומפתח טכניקות שיתאימו במיוחד לגברים. אחד מהניתוחים שהופך להיות מאד פופולרי בקרב המין הגברי הוא ניתוח מתיחת הפנים.

מדוע צריך לבצע מתיחת פנים?

כידוע, עור הפנים שלנו הוא בין הראשונים להזדקן, במיוחד אם לא טפלנו בו כראוי. לצערנו, שגרת הטיפוח אצל רוב הגברים אינה כל כך שכיחה כמו אצל נשים, ולכן עור הפנים הגברי סופג לא מעט נזק במהלך החיים, מחשיפה ממושכת לשמש ללא מסנן קרינה, מזיהום אוויר, עשן ופיח, מתזונה לקויה, ממחסור בשתיית מים וכמובן מאותה קוסמת שאף אחד מאתנו לא יכול להתחמק ממנה – הגנטיקה שלנו. בהתאם לזאת, מגיע גיל בו כמעט על כל גבר (מלבד אלו שבורכו בגנטיקה עילאית) ניתן היטב לראות את השנים שחלפו ואת הנזק שמתבטא בעיקר ברפיון העור, איבוד האלסטיות והגמישות הטבעית של העור ומראה עייף ולא רענן.

על ההליך של מתיחת פנים

מתיחת פנים היא הפתרון הניתוחי האולטימטיבי למצבים כאלה, ויכולה להפוך פנים (נשיות וגבריות כאחד) לצעירות בשנים רבות, רעננות, מוארות וערניות. נהוג כי רוב המטופלים המגיעים בשביל ניתוח מתיחת פנים יהיו מעל גיל 40 ואפילו 50, אך לעתים ניתן לראות גם מטופלים צעירים יותר, אפילו בשנות העשרים לחייהם, מגיעים לניתוח בעקבות ירידה קיצונית במשקל שהשאירה את עור הפנים והצוואר רפוי ומרוקן. הטיפול מחזיק לרוב לכמה שנים, וניתן לבצע אותו במהלך השנים עד 3 פעמים, על מנת לקבל שוב ושוב את המראה הזוהר והצעיר.

ההבדל בין מתיחת פנים לגברים למתיחת פנים לנשים

בסך הכל, הניתוח או ההליך שמתבצע הוא אותו ניתוח גם לגברים וגם לנשים, אך ההכנה והדגשים ששמים הרופאים הם שונים, בעיקר בגלל ההבדלים המהותיים בין מבנה הפנים הגברי לזה הנשי. מבנה הפנים הגברי ניחן בקווים חדים וברורים יותר, לסת חזקה, מצח משמעותי וכדומה, בעוד שמבנה הפנים הנשי רך ועגול יותר, ולרוב לא ניחן בזוויות חדות. כמו כן, מיקום העצמות בפנים הגבריות שונה, כמו הגבה, הלסת ועצמות הלחיים. בשל הבדלים אלו, יש לתכנן את ההליך הניתוחי בקפידה על מנת שיתאים לקווי המתאר של המטופל, ולשים דגש נרחב על תוצאה טבעית, עדינה, ובלתי מובחנת ככל האפשר.

סוגי ניתוחים של מתיחת פנים

ישנן כמה שיטות פופולריות בהן נהוג להשתמש כיום וביניהם מתיחת פנים מלאה, מתיחת פנים חלקית (הנקראת לעתים גם מיני מתיחת פנים), מתיחת פנים לא ניתוחית המתבצעת באמצעות חוטים ועוד. על מנת לבחור את ההליך המתאים לכם וזה שיביא לתוצאה הטובה ביותר, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ עם מנתח או מנתחת מומחים שיוכלו לכוון אתכם לשיטה הנכונה, ויתנו לכם מענה על כל השאלות שיש לכם. המנתחים יסבירו לכם על ההבדלים בשיטות ובתוצאות, כיצד מתבצעים התהליכים וכמובן על ההבדלים במחירים, כך שתוכלו לבחור שיטה שגם מתאימה לתקציב שלכם.

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי