סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

ניתוח עפעפיים עליונים

אם קורה לכם שאתם מסתכלים על עצמכם במראה וההשתקפות היא השתקפות של מישהו זקן, עייף, מזעיף פנים ובכלל לא אתם כפי שאתם מכירים את עצמכם, יכול להיות שאתם סובלים מתופעה שנקראת צניחת עפעפיים.  זהו תהליך טבעי שמופיע עם השנים אצל נשים וגברים כאחד וגורם לבעיה אסתטית ולפעמים אפילו פגיעה בשדה הראיה. בשלב זה או אחר של החיים העור מאבד את הגמישות הטבעית שלו, הוא מתקמט ושומן נאגר ברקמות. העפעף העליון נשמט ויוצר מראה עייף וחולני, עצוב או כועס, זקן יותר וכלל לא נאה. החדשות הרעות הן שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים, העור הופך לרפוי יותר ויותר והסכנה לשמיטת עפעפיים גדלה. ישנם אנשים שיש להם נטייה גנטית גדולה יותר לכך והבעיה מופיעה כבר בגיל צעיר יחסית. החדשות הטובות הן שניתן לפתור את הבעיה בקלות על ידי ניתוח עפעפיים עליונות.

מהו ניתוח עפעפיים?

ניתוח עפעפיים מחולק לשני חלקים: ניתוח עפעפיים עליונות וניתוח עפעפיים תחתונות, כאשר כל ניתוח מטפל בבעיה שונה שנוצרת סביב העיניים. חשוב להתייעץ עם הרופא ולבדוק מה יוצר את הבעיה הספציפית שלכם.

ניתוח עפעפיים עליונות הוא ניתוח נפוץ מאוד בארץ ובעולם. הניתוח אורך לא יותר משעה ואינו דורש הרדמה מלאה לשם כך.  המנתח מרדים אך ורק את האזור המנותח בהרדמה מקומית ומסיר את הרקמות העודפות שיוצרות את הבעיה.  לאחר שעודפי העור מוסרים, המנתח מותח את השריר ותופר את הרקמה מחדש בצורה כזאת שלא משאירה צלקת נראית לעין.

החלמה מניתוח עפעפיים

תהליך ההחלמה לאחר ניתוח עפעפיים עליונות אורך מספר ימים ולעתים גם שבוע ויותר. במהלך ההחלמה עלולים להופיע כאבים מקומיים ונפיחת. ההמלצה היא להניח משהו קר על האזור ולהוריד נפיחות. אפשר להשתמש במשחה אנטיביוטית ומשככי כאבים בהתאם לצורך וכמובן על פי המלצת הרופא. אחרי שהנפיחות יורדת, העיניים חוזרות להיות בריאות, צעירות ויפות כמו פעם, איתם חוזרת גם שמחת החיים והביטחון העצמי.

מוזמנים לקרוא בנוסף על:

ניתוח הרמת עפעפיים עליונים

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי