סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

עשרת המנתחים הפלסטיים הטובים ביותר בארץ

ד"ר דנה אגוזי בת 44, מנהלת יחידת כוויות במחלקת פלסטיקה בבית החולים רמב"ם, בעלת מרפאה פרטית בחיפה ובכללית אסתטיקה. התמחות: הגדלת חזה, הקטנת חזה, מתיחת בטן ומתיחת פנים. השכלה ורזומה: סיימה לימודי רפואה ו-PHD בטכניון

מנהלת יחידת כוויות במחלקת פלסטיקה בבית החולים רמב”ם, בעלת מרפאה פרטית בחיפה ובכללית אסתטיקה.

התמחות: הגדלת חזה, הקטנת חזה, מתיחת בטן ומתיחת פנים.

השכלה ורזומה: סיימה לימודי רפואה ו-PHD בטכניון . רופאה משנת 1998, מומחית בכירורגיה פלסטית משנת 2008. מנתחת ניתוחי שחזור בשיטה מיקרו כירורגית, כולל שחזורי ראש, צוואר, אורתופדיה ושד.

סיפוק בעבודה: מגיע בעיקר מניתוחי שחזור לאחר טראומות מורכבות או לאחר כריתת גידולים סרטניים, כאלה המשאירים פגמים גדולים והדורשים שחזורים מורכבים.

קווים אדומים: ניתוח למטופלת צעירה ולא בשלה נפשית, מקרה שבו החזה של המטופלת מושלם, כשהפנים לא “נפלו” מספיק ואין עודפי עור משמעותיים, או כשלא צפוי שיפור כלשהו אחרי הניתוח.
גם מטופלת לא יציבה נפשית, מטופלת עם מחלות רקע מרובות שניתוח אסתטי עלול לסכן את חייה, או מטופלת שלא עברה שנה מאז הלידה האחרונה שלה, לא יזכו ליהנות מידיה של אגוזי.

נאה דורשת ונאה מקיימת: “אני חושבת שאעשה פרוצדורה ניתוחית בעתיד, עפעפיים או ניתוח מתיחת פנים כשיגיע הזמן. כיום חברי למקצוע מטפלים בי בחומרי מילוי ובוטוקס”.

אם לא הייתה מנתחת פלסטית הייתה: ארכיטקטית. בעבר התלבטה בין אדריכלות לרפואה, אבל “למזלי בחרתי בלימודי רפואה בכלל ובפלסטיקה בפרט, כי בעיצוב אני לא משהו”.״

הכתבה נלקחה מאתר nrg
לכניסה לכתבה המלאה לחצו כאן

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי